wtorek, 16 sierpnia 2016

W kolejce do Europy

Zapraszam na kolejny odcinek serii moich felietonów, które co tydzień ukazują się na łamach Gońca Polskiego (wersji online). Goniec Polski to najpopularniejszy bezpłatny tygodnik dostępny na terenie Londynu i w ośrodkach polskich w Wielkiej Brytanii. Poprzednie felietony znaleźć można TUTAJ (kliknij)




5. "W kolejce do Europy"

Felieton odnoszący się do kolejek na przejściu granicznym w Dover, po referendum w Wielkiej Brytanii w sprawie Brexitu, czyli wyjścia UK z Unii Europejskiej. Podniósł się rwetes, ponieważ Francuzi wzmocnili kontrole na granicach. W artykule - przypomnienie czasów, gdy dla Polaków podróżujących za granicę było to codziennością. LINK TUTAJ (kliknij)


6. "Dartmoor - angielski Dziki Zachód"

Ci, którzy od czasu do czasu czytają moje wpisy, być może zauważyli, że zakochałam się w Dartmoor - stało się moją ulubioną bazą wypadową na weekendy i inspiracją dla książek Qwerty'ego... Zresztą, nie tylko dla mnie, bo i Arthur Conan Doyle znalazł tu natchnienie, stąd bowiem wzięła się historia o psie Baskerville'ów. O Dartmoor pisałam kiedyś już TUTAJ, zaś teraz zapraszam na felieton dotyczący atrakcji tego niesamowitego miejsca. LINK TUTAJ (kliknij). 



7. "Burkini czy bikini - oto jest pytanie"

Artykuł odnoszący się do sławnego zdjęcia z Igrzysk olimpijskich w Rio, okrzykniętego obrazem "starcia kultur". Dwa ekstremum w jednym, czyli o wizerunku kobiety w mediach. LINK TUTAJ (kliknij)




Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz